11 października

Podsumowanie - wrzesień

W dzisiejszym poście chciałabym podsumować wrzesień i opowiedzieć o moich odkryciach w tamtym miesiącu. Natłok spraw nie pozwolił mi wcześniej usiąść i przygotować dla was tego wpisu, a nie lubię robić takich rzeczy na szybko. Generalnie muszę pomyśleć nad lepszą organizacją mojego czasu wolnego, bo dni uciekają, a wydaje mi się, że kompletnie nic nie robię (!). W każdym razie wrzesień to miesiąc powrotu do szkoły (niestety w moim przypadku tak jest) i na dobre pożegnanie lata. Czas wyjąć ciepłe kurtki, szaliki, buty i zaopatrzyć się w kubek dobrej herbaty z cytryną.


Stranger Things - całkowicie mnie wciągnął! Serial sciene-fiction w starym dobrym stylu. Akcja rozgrywa się w latach 80-tych, w małym miasteczku znika chłopiec Will Bayers, którego później zaczyna szukać trójka jego przyjaciół i lokalna policja. Poszukiwaniom towarzyszy nie tylko zagadka kryminalna (brak ciała), jak i również nadprzyrodzone siły, które skrywają się w ciemnościach. Świetne połączenie filmów Spielberga i z Archiwum X.


Death Note - czyli Notatnik Śmierci z 2006 roku (pewnie powiecie "dopiero teraz to odkryłaś"? :D) to anime kryminalne. Nigdy bym nie pomyślała, że taka tematyka mnie zainteresuje, a jednak każdy odcinek wciąga mnie w tą historię jeszcze bardziej! Jeden z najlepszych uczniów w całej Japonii Raito, przez przypadek znajduje notatnik śmierci, który należy do boga śmierci (shinigami). Wpisując w nim imię i nazwisko, ofiara umiera po 40 sekundach na zawał serca. Raito z początku wykorzystuje notatnik, by oczyścić świat ze zła i uśmierca tylko przestępców, jednak z czasem drogę zaczyna mu krzyżować wynajęty specjalnie na zlecenie policji detektyw.

Ćwiczenia z włoskiego - fajna strona, by przypomnieć sobie język. Dla mnie akurat ważne jest, aby poćwiczyć włoski, dlatego rozwiązywanie takich testów parę razy w tygodniu jest świetnym sposobem. Możecie się zarejestrować i po wybraniu odpowiedzi w danym teście zapisywać swoje wyniki.

Habitica - wspominałam wcześniej o dobrej organizacji swojego czasu, dzięki tej aplikacji możecie rozplanować swoje zajęcia, zapisać to, co macie do zrobienia w danym dniu i polepszyć swoje nawyki w danej dziedzinie. Żeby nie było nudno, zaliczając każde zadanie z waszej listy budujecie postać (taaak jak w grze), ubieracie ją, itd. Wystarczy wcześniej ustalić, co macie do zrobienia w kolejnym dniu  i nie musicie się martwić, że o czymś zapomnicie!


Dajcie znać czy takie wpisy was ciekawią :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 pestki z arbuza , Blogger